Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Badania rynkowe

dwójka ludzi przy laptopie

Zajmujemy się kompleksową realizacją badań rynkowych, których celem jest uzyskanie rzetelnych danych i informacji umożliwiających podjęcie optymalnych, korzystnych decyzji dotyczących dalszych działań marketingowych. Dzięki prowadzonym badaniom jesteśmy w stanie określić podstawowe mechanizmy rynkowe – w tym popyt, podaż, oczekiwania Klientów oraz działania konkurencji.

Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z istoty badań marketingowych – które są podstawą podejmowania słusznych decyzji, inwestowania bez ryzyka oraz tworzenia strategii marketingowej – dostosowanej do aktualnych potrzeb i oczekiwań konsumentów.


Rodzaje badań rynkowych

Dzięki współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami ds. badań rynkowych mamy możliwość realizacji badań:

  • marki – dostarczających informacji dotyczących rozpoznawalności i wizerunku marki oraz jej pozycji na tle konkurencji;
  • produktu i opakowań – umożliwiających ocenę estetyki opakowania oraz skuteczności oddziaływania opakowań na zachowania konsumentów;
  • popytu – mających na celu ustalenie zainteresowania danym dobrem lub usługą i stanowiących istotny element strategii marketingowej, insight konsumencki (motywacje konsumentów do
    zakupów);
  • reklamy i mediów – przydatnych przed przystąpieniem do udziału w kampanii reklamowej lub po jej zrealizowaniu – w celu ustalenia efektywności podjętych działań reklamowych i ich ewentualnej modyfikacji;
  • satysfakcji i lojalności Klienta – służących poznaniu zdania i oceny Klienta na temat danego produktu, usługi, obsługi Klienta lub innych zagadnień związanych z prowadzoną działalnością;
  • segmentacyjnych – prowadzonych w celu wyodrębnienia z danej populacji kilku grup konsumentów;
  • audytowe – oceniających działanie całej organizacji lub jej wybranej części;
  • user experience - badanie zachowań użytkowników lub potencjalnych nabywców produktów i usług w celu poprawy proponowanych rozwiązań