Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferta

W ramach prowadzonej działalności oferujemy szeroki zakres usług związanych z realizacją badań rynkowych i społecznych – mających fundamentalne znaczenie i stanowiących praktyczne wsparcie dla prowadzonych działań organizacyjnych oraz marketingowych. Dzięki współpracy z wykwalifikowanym, rozbudowanym zespołem badawczym mamy możliwość realizacji badań:

  • ewaluacyjnych,
  • politycznych,
  • społecznych,
  • klimatu organizacyjnego firmy,
  • segmentacyjnych,
  • audytowych,
  • popytu,
  • produktu i opakowania,
  • marki.

Oczywiście analizując indywidualne zapotrzebowania i oczekiwania naszych Klientów, jesteśmy w stanie przeprowadzić również inne badania – zaliczane do badań społecznych i marketingowych.

Rola badań marketingowych

Odpowiednio przeprowadzone badania marketingowe pozwalają przedsiębiorcy zrozumieć rynek oraz przygotować się na jego aktualne zapotrzebowanie i ewentualne zmiany. Ich wykonanie zalecamy przede wszystkim właścicielom nowych firm, przedsiębiorcom, którzy planują wprowadzić nowy produkt/usługę na rynek lub zająć się modernizacją dotychczas prowadzonej działalności. Współpraca z naszą pracownią nie opiera się wyłącznie na wykonaniu badania, ale jest to znacznie bardziej złożony, wymagający zaangażowania proces. Jednym z pierwszych etapów jest szczegółowy wywiad z Klientem i zebranie niezbędnych informacji, a następnie dobranie właściwej metody badania, realizacja, analiza otrzymanych wyników. Dopiero po zakończeniu tych wszystkich etapów przystępujemy do przygotowania planu strategicznego – którego celem jest maksymalne wykorzystanie potencjału danej firmy.