Oferta
W ramach prowadzonej działalności oferujemy szeroki zakres usług związanych z realizacją badań rynkowych i społecznych – mających fundamentalne znaczenie i stanowiących praktyczne wsparcie dla prowadzonych działań organizacyjnych oraz marketingowych. Dzięki współpracy z wykwalifikowanym, rozbudowanym zespołem badawczym mamy możliwość realizacji badań:
- ewaluacyjnych,
- politycznych,
- społecznych,
- klimatu organizacyjnego firmy,
- segmentacyjnych,
- audytowych,
- popytu,
- produktu i opakowania,
- marki.
Oczywiście analizując indywidualne zapotrzebowania i oczekiwania naszych Klientów, jesteśmy w stanie przeprowadzić również inne badania – zaliczane do badań społecznych i marketingowych.
Rola badań marketingowych
Odpowiednio przeprowadzone badania marketingowe pozwalają przedsiębiorcy zrozumieć rynek oraz przygotować się na jego aktualne zapotrzebowanie i ewentualne zmiany. Ich wykonanie zalecamy przede wszystkim właścicielom nowych firm, przedsiębiorcom, którzy planują wprowadzić nowy produkt/usługę na rynek lub zająć się modernizacją dotychczas prowadzonej działalności. Współpraca z naszą pracownią nie opiera się wyłącznie na wykonaniu badania, ale jest to znacznie bardziej złożony, wymagający zaangażowania proces. Jednym z pierwszych etapów jest szczegółowy wywiad z Klientem i zebranie niezbędnych informacji, a następnie dobranie właściwej metody badania, realizacja, analiza otrzymanych wyników. Dopiero po zakończeniu tych wszystkich etapów przystępujemy do przygotowania planu strategicznego – którego celem jest maksymalne wykorzystanie potencjału danej firmy.
Korzyści płynące z przeprowadzania badań atmosfery w firmie
Jednym z elementów naszej oferty są badania klimatu organizacyjnego firmy. W ich trakcie zbieramy i analizujemy informacje, które dotyczą atmosfery panującej w przedsiębiorstwie, a także jej wpływu na pracowników. Podejmowane w trakcie badania tematy tyczą się między innymi stosunków międzyludzkich, satysfakcji z pracy, sposobu przekazywania informacji w firmie, a także kultury organizacyjnej oraz motywacji i poziomu zaangażowania pracowników. Dzięki tym badaniom można skutecznie zaplanować działania zwiększające zadowolenie osób pracujących w organizacji, a także znaleźć źródło ewentualnych sytuacji konfliktowych. Wiele firm decydujących się na te badania zleca nam również badania jakości produktów.
Badania społeczne
Nasz zespół badawczy wykonuje również badania opinii publicznej, w trakcie których wykorzystuje nowatorskie metody naukowe. Dzięki nim możemy zaobserwować wzory zachowania w społeczeństwie, a także odkryć jego potrzeby oraz zwyczaje. Skrupulatnie obserwujemy poszczególne grupy społeczne i na podstawie tychże obserwacji formułujemy wnioski oraz teorie. Nasza firma przeprowadza również konsultacje społeczne, dzięki którym lokalna społeczność może wyrazić opinię na temat przyszłych działań i decyzji dotyczących ich środowiska. Konsultacje te organizujemy dla organizacji rządowych oraz pozarządowych, samorządów lokalnych i wielu innych instytucji. Podmioty tego typu często zamawiają u nas również diagnozy społeczne. Dzięki nim mogą odpowiednio zareagować na różnorodne problemy społeczne. Diagnozy służą także do monitorowania skuteczności podejmowanych przez rząd działań.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą, w której znajdują się zarówno badania reklamy, jak i badania społeczne i marketingowe.